KOSMAČ

Splošni pogoji

1. Uvod

1.1. Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: »Pogoji«) veljajo za uporabo spletne strani askosmac.si in storitve podjetja Kosmač (v nadaljevanju: »Ponudnik«) ter urejajo pravice in obveznosti Ponudnika in uporabnika (v nadaljevanju: »Uporabnik« / »Kupec«).
1.2. Z uporabo spletne strani ali oddajo naročila Kupec potrjuje, da je seznanjen s temi Pogoji in se z njimi strinja.

2. Podatki o ponudniku

Ponudnik: Kosmač, Urban Kosmač s.p.
Naslov: Blekova vas 32a, 1370 Logatec, Slovenija
Davčna št.: SI 41468899
Matična št.: 8369801000
TRR: SI56 0243 8026 5804 681

3. Obseg delovanja / ponudbe

3.1. Ponudnik nudi storitve avtovleka, pomoč na cesti, servis/vulkanizerstvo, najem nadomestnih vozil in druge storitve, kot so opisane na spletni strani.
3.2. Ponudba je namenjena fizičnim osebam (potrošnikom) in morebitnim drugim uporabnikom — če obstaja namen poslovanja za pravne osebe, je to jasno navedeno.

4. Naročilo in sklenitev pogodbe

4.1. Naročilo se smatra za oddano, ko Kupec uspešno izpolni obrazec za naročilo in potrdi Pogoje.
4.2. Z oddajo naročila in potrditvijo Pogojev Kupec sklene pogodbo s Ponudnikom.

5. Cene in plačilo

5.1. Vse cene storitev so jasno navedene na spletni strani in vsebujejo DDV, razen če je drugače navedeno.
5.2. Način plačila je lahko vnaprej (po predračunu), ob prevzemu storitve ali po dogovoru — način plačila je jasno naveden pri posamezni storitvi.

6. Dostava / izvedba storitve

6.1. Za storitve avtovleka, pomoči na cesti, najema vozil ali servisa veljajo pogoji izvedbe, kot so opisani pri posamezni storitvi.
6.2. Ponudnik si pridržuje pravico, da zavrne izvedbo storitve, če pogoji za izvedbo niso izpolnjeni (npr. varnost, razmere, skladnost vozila).

7. Odstop od pogodbe / odpoved (če je relevantno)

7.1. Če Kupec želi odstopiti od pogodbe oziroma odpovedati naročeno storitev, mora to storiti v pisni obliki ali preko e-pošte, najkasneje 24 ur pred dogovorjenim terminom (razen če je bila storitev že bila začeta).
7.2. V primeru, da je storitev že bila opravljena ali se je izvajala, Kupec odstopa od pogodbe le ob soglasju Ponudnika.

8. Odgovornost in reklamacije

8.1. Ponudnik odgovarja za opravljeno storitev v skladu z veljavno zakonodajo in dobrimi strokovnimi standardi.
8.2. Kupec je upravičen do reklamacije, če storitev ni bila opravljena kot dogovorjeno. Reklamacijo je potrebno vložiti pisno ali preko e-pošte, najkasneje 7 dni po opravljeni storitvi. Ponudnik bo v primeru utemeljene reklamacije odpravil napake ali ponudil popravno storitev.

9. Varstvo osebnih podatkov

9.1. Ponudnik zbira in obdeluje osebne podatke Kupca le v obsegu, ki je potreben za izvedbo storitve (npr. kontaktni podatki, naslov, podatki o vozilu).
9.2. Z zbiranjem podatkov se ravna v skladu z veljavno slovensko zakonodajo o varstvu osebnih podatkov in s Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) ter, kjer je relevantno, z nacionalnim predpisom. 
9.3. Kupec ima pravico zahtevati izbris, popravilo ali prenos svojih osebnih podatkov, kolikor to dopušča zakon.

10. Spremembe pogojev

Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni ali dopolni te Pogoje. Spremembe stopijo v veljavo z objavo na spletni strani. Nadaljnja uporaba spletne strani ali storitev pomeni soglasje s spremenjenimi Pogoji.

11. Reševanje sporov

11.1. Morebitne spore med Ponudnikom in Kupcem bosta stranki poskušali rešiti sporazumno.
11.2. Če spor ne bo rešen sporazumno, je pristojno sodišče, ki pokriva sedež Ponudnika.

12. Končne določbe

12.1. Ti Pogoji nadomeščajo vse predhodne dogovore, ustne ali pisne, med Ponudnikom in Kupcem.
12.2. Če je katerakoli določba teh Pogojev neveljavna ali neizvršljiva, to ne vpliva na veljavnost preostalih določb.